5 januari 2024

Varmt välkomna till Swedish Gundog Leagues årsmöte!

Klubbens årsmöte hålls lördagen den 17 februari 2024 på Isaberg Mountain Resort, Hestra, Småland, med start kl. 13.00.

Om du inte har möjlighet att delta fysiskt kan du i stället delta digitalt, via Teams. För att kunna delta digitalt behöver du ha en dator/mobil med kamera och mikrofon.

Klockan 10.30-11.30 är du välkommen att delta på ett seminarium med Birgitta Staflund Wiberg.Seminariet kommer handla om Field Trials, provsituationer och bedömningar.

Därefter har vi lunchpaus innan årsmötet.

Om du vill delta på årsmötet fysiskt tillkommer en avgift på 100 kronor för lunch och fika. Du betalar på klubbens plusgiro 86 79 86-2 eller via Swish 123 39 917 26. Märk din inbetalning med Årsmöte24.

Anmälan sker via mail till sekreterare@swedishgundog.se
Sista anmälningsdag är den 1 februari. Ange i anmälan om du vill delta fysiskt eller digitalt.

Årsmöteshandlingarna kommer inför årsmötet att läggas upp på Medlemssidorna under Protokoll och Årsmöteshandlingar-Årsmöte.

Varmt välkomna på Årsmötet!